Meedenken met onze opdrachtgevers. Hoe ziet dat er in de praktijk uit?

Vandaag kwam onze uitvoerder op een werk wat in december was aangenomen. Na een eerste inspectie ontdekte hij dat er meer schade aan het asfalt was dan aangegeven door de opdrachtgever. Direct een 🤳telefoontje met de wegbeheerder. Fijn dat deze lijntjes zo kort zijn met onze opdrachtgevers.
En inderdaad: in de tussentijd waren er extra schades ontstaan. Deze moesten op een later moment ook nog opgepakt worden. Maar dit zorgt uiteraard voor onnodig hoge kosten en extra doorlooptijd. Na kort overleg, samen besloten om dit meteen mee te pakken. Direct de nodige aanpassingen gedaan qua planning en overgegaan tot uitvoering.
De opdrachtgever gaf meteen een compliment; “Wat fijn dat jullie met ons mee denken en het dan ook nog direct kunnen oplossen omdat jullie op locatie zijn”.
Het lijkt zo vanzelfsprekend maar toch…. Dit is nog eens leuk je werkweek beginnen! ☺️